Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2015 00:54 - Аз съм българче
Автор: mechouho Категория: Поезия   
Прочетен: 420 Коментари: 0 Гласове:
0



 Аз съм българче, обичам
по стадионите да тичам,
мачове да гледам
и управниците да упреквам.

Живея, мизерувам
на крадците аз робувам,
на поробителите бесни,
залъгващи ни с чалга песни.

Къде са нашите ценности?
В чувал с надпис: ненужни принадлежности?
Или в някъде канала,
където изтекъл ни е морала?

И се питам аз
в този късен час,
в какъв свят живея.
В разголената ера?

Нашето поколение младо
не уважава туй що е старо,
упреква, обижда и унижава
на лошите подражава.

Седи си кротко на дивана,
докато пийва си „ариана“
управлението обижда,
и надежда не вижда.

По чужбина ще забегнем
род и майка ще пренебрегнем,
на държава чужда ще робуваме,
вместо вкъщи да мизеруваме.

Ала една нощ в чужбина,
милеейки за своята родина,
ще решим да се върнем
и майка да прегърнем.

Героите наши, знайни и незнайни
успели са с песни омайни,
татковината да освободят
като игото унищожат.

Апел отправям към вас,
улисана в захлас,
по чужбина не ходете,
по-добре тук живейте.

„По-добре пръв на село,
отколкото последен в града.“
Гласят едни мъдри,
български, слова.

Вслушай се в тях, народе,
и не забравяй, че горе
има сила една,
помагала ти в трудни времена.

Оковите робски счупи,
и повече не се чуди.
За промяна настъпи време,
извършена от потомък
                на юнашко
                                     племе…




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mechouho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20904
Постинги: 23
Коментари: 3
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930